pondelok 29. októbra 2007

About Me

Vyfetovaný začiatok:

Som Indonézsky šhaman. Celý život som sedel v tropickom daždovom pralese na kameni a rozjímal o hustote kravského prdu, ked´ som sa jedného upršaného dna rozhodol skúsiť, čo ponúka internet. Tak som si nechal do úst spraviť blomby a teraz príjimam vysokorychlostný Internet z družice na zubnú protézu. Momentálne som prestahovaný do jaskyne, pretože mi podmočilo kameň a mal narušenú statiku základov.

Nedávno som dosiahol významný matematický úspech pri počítaní v nekonečne, ked´ sa mi podarilo dokázať, že rovnobežné koľajnice sa v nekonečne naozaj zbiehajú a v závislosti od materiálu, z ktorého je nekonečno vyrobené, sa môžu zbiehať pod ostrým, alebo tupým uhlom. Ak je nekonečno vyrobené z etylalkoholu, koľajnice sa zbiehajú v pravom uhle.

history is over, sovietska cibula is the ruler

Su tomu približne 2 mesiace (možno 3, už si presne nepamätám), čo som sa rozhodol založiť si svoju vlastnú stránku (čiže stránku o mne). Celé tieto 2 mesiace sa vyvíjala vyssie uvedená kravina. Niektorých pobavila, niektorí si o mne pomysleli, že som blázon, iných nezaujala. Niektorí by možno prijali uviesť to na správnu mieru. Tudiž...

Made in Slovakia niekedy približne na začiatku 90. rokov 20. storočia.Prvé, s čím som sa mal tu česť stretnúť ako negramotný človek (s ohľadom na vek), bola (dnes už prehistorická) takzvaná 486-tka. Ta mi učarila natoľko (skicárom,doomom a tetrisom), že som sa začal venovať počítačom a počítačovým hrám. Dnes preferujem vo viacerých odboroch napr. som profesionálny maliar v skicári, profesionálny hráč doomu a tetrisu.

Čo viac možno ešte chcieť vedieť? Asi to , že je vhodnejšie sa na dalšie veci spýtať priamo mna. Odporúčanou cestou je správu napísať klinovým písmom a zaslať ju na: mr.haluska@gmail.com alebo na icq: 331-246-150

Žiadne komentáre: